Uncategorized @et

Kasutatud lasteriided saavad uue elu: Safal KIDS kutsub rõivaid ringlusesse tooma

kasutatud lasteriided

Eesti pereettevõte Safal KIDS käivitab taas oma keskkonnateadliku “Too tagasi!” kampaania, mille eesmärk on suunata kasutatud lasteriided, sõltumata nende seisukorrast, ringlusesse.

Tänapäeva moemaailmas, kus tarbimine ületab tihti vajaduse, seisab Safal KIDS julgelt vastuvoolu – kutsudes peresid üles tagastama kõik oma kaubamärgi rõivad, isegi kui need on kulunud, määrdunud või parandamist vajavad.

“Iga rõivas väärib teist võimalust,” ütleb Safal KIDSi looja ja ema Lenne-Ann Orusalu. “Lapsed kasvavad kiiresti ja paljud rõivad jäävad lihtsalt seisma. Me tahame muuta tagasitoomise nii lihtsaks kui võimalik, et see oleks loomulik osa perede igapäevast ja aitaks meil kõigil koos vähendada tekstiilijäätmeid.”

Vastu võetakse kõik Safal KIDS kasutatud lasteriided

Kui algselt oodati ainult heas korras esemeid, siis nüüd võetakse kampaania raames vastu kõik Safali sildiga rõivad – isegi kui need on katkised või plekilised. Rõhk on tekstiili maksimaalsel väärindamisel. “Me ei vaata enam seisukorda – me vaatame potentsiaali. Anname rõivastele uue elu – taaskasutuse, paranduse või ümbertöötlemise kaudu,” kinnitab Orusalu.
Kliendid saavad iga tagastatud eseme eest ostukrediiti, mida saab kasutada uute toodete soetamiseks Safal KIDSi valikust.

Kõik kogutud kasutatud Safal KIDS lasteriided leiavad endale uue elu – need sorteeritakse, hooldatakse ja lisatakse müügile e-poodi www.safalkids.ee. Samuti on rõivad saadaval erinevatel laatadel ja pop-up üritustel üle Eesti, et jõuda võimalikult paljude peredeni, kes väärtustavad taaskasutust ja teadlikku tarbimist.

Tagastamine on tehtud lihtsaks:

  • Kirjuta aadressile tere@safalkids.ee, et saada tasuta tagastuskood
  • Või võta ühendust @safalkids Facebookis või Instagramis
  • Või too rõivad otse Tallinna stuudiopoodi Kalda 7c (avatud kokkuleppel, tel: 52 42 181)

Kampaania kestab kuni 30. aprillini 2025

 

Safal KIDS on Eesti perebränd, mille tegevuse keskmes on teadlik tarbimine, jätkusuutlikkus ja väärtuspõhine disain. “Too tagasi!” kampaania on osa laiemast visioonist, kus lasteriided ei ole pelgalt tarbeese, vaid osa ringmajandusest – kandma mõtet, vastutust ja hoolivust.